- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Naujoje mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklamos kampanijoje uždainavo specialiai jai suburta grupė – „Teleduetas“. Charizmatiški ir nuotaikingi personažai pasirodo įprastose ir kasdieniškose situacijose kaskart, kai žmonėms kyla klausimų dėl „Tele2" 5G namų interneto. Sudėtingus dalykus jie žada paprastai ir suprantamai paaiškinti dainuodami įvairiais muzikiniais stiliais.
Rugsėjo 15 dieną startavusios naujos „Tele2“ 5G namų interneto kampanijos klipai pretenduoja ilgam įstrigti žiūrovų galvose – ten skambantys muzikiniai kūriniai užkabina nuo pirmos minutės, o naujieji „Teledueto“ personažai žavi ne tik savo balsais, bet ir vakarėlį užkuriančia choreografija.
Pirmojoje muzikinį klipą primenančioje TV reklamos „serijoje“ jie apdainuoja greitą ir patikimą 5G namų internetą, o klipo siužetas vystosi būtent namų aplinkoje.
„Tele2" sparčiai plečia 5G ryšio tinklą, o taip pat stengiamės užtikrinti, kad jis mūsų klientams būtų ir greitas, ir pigus. Mūsų 5G internetas yra kaip tik tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis gali patenkinti kiekvieno kliento poreikius. Apie tai ir kalbame savo naujojoje kampanijoje, kurios šūkis – „Tele2 5G namų internetas. Greičiau, pigiau ir visaip labiau“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Operatorius nuolat plečia naujosios kartos 5G tinklą – turi stotis jau 56 savivaldybėse, o „Tele2" 5G ryšys dengia jau 70 proc. Lietuvos populiacijos. Naujos kartos technologija pasižymi dideliu greičiu ir galimybe perduoti dar didesnius duomenų kiekius.
Anot A. Žilinskaitės, naujiems „Tele2“ reklamos klipams muzikinis žanras pasirinktas neatsitiktinai. Jis nuosekliai papildo ir pratęsia dabartinį prekės ženklų komunikacijos toną.
„Tele2" yra linksmas, atviras, draugiškas prekės ženklas – būtent šias savybes dainuodamas apie mūsų 5G namų internetą perteiks naujasis „Teleduetas“. Ieškoti naujų patrauklių veikėjų mus skatina ir kitų mūsų kampanijų sėkmė – žiūrovai jau pamėgo „La Familia“ personažus ar „Pildyk“ reprezentuojančius „YouTube“ kūrėjus“, – sakė A. Žilinskaitė.
Ieškoti naujų patrauklių veikėjų mus skatina ir kitų mūsų kampanijų sėkmė – žiūrovai jau pamėgo „La Familia“ personažus ar „Pildyk“ reprezentuojančius „YouTube“ kūrėjus.
Atskleidžiama, kad „Tele2“ reklamoje pasirodžiusi „Teledueto“ daina – tik pirmoji, šiemet duetas žada ir daugiau premjerų. Kiekvienas kūrinys atspindės vis kitą muzikos stilių, pavyzdžiui, pirmojoje reklamoje skambantis kūrinys yra įkvėptas „electro rock“ muzikos žanro.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „New!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.
„Gavę užduotis visada jas gliaudome su strategais, stengiamės suprasti ir techninius, ir žmogiškuosius aspektus. Supratome, kad tokio produkto parametrai tiek mums, tiek mūsų artimiesiems atrodo painūs. Ko ieškome? Ramybės! Beliko tai pateikti „Tele2“ balsu. O jis visada yra draugiškas, žmogiškas, tik šį kartą dar ir uždainavo. Internetas namuose dažnai reiškia pramogas, tad ir kampanijos formatas pramoginis – tarsi muzikiniai klipai“, – sakė „New!“ agentūros kūrybos vadovas Mindaugas Juozapavičius.
Naujausią reklamą galite išvysti čia.
Naujoji „Tele2“ 5G namų interneto kampanija startuoja ne tik su nauju reklaminiu klipu, bet ir atsinaujinusiu prekės ženklo logotipu, šūkiu bei specialiu kainų pasiūlymu klientams. Daugiau informacijos apie sąlygas galima sužinoti operatoriaus internetinėje svetainėje ir prekybos vietose.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Klaipėdoje už 21 mln. eurų „Infes“ rekonstruos Atgimimo aikštę1
Klaipėdoje ruošiamasi rekonstruoti miesto centre esančią Atgimimo aikštę. Darbus už 21 mln. eurų atliks statybų bendrovė „Infes“, penktadienį pranešė Klaipėdos savivaldybė. ...
-
Kruonio HAE už 3,6 mln. eurų baigtas pirmojo agregato kapitalinis remontas1
Energetikos grupės „Ignitis grupė“ antrinė įmonė „Ignitis gamyba“ už 3,6 mln. eurų baigė Kruonio hidroakumuliacinės elektrinės (KHAE) pirmojo agregato kapitalinį remontą. ...
-
Autobuse – ir liftas, ir garsinė sistema3
Kaune pristatyti naujieji tarpmiestiniai autobusai, visiškai pritaikyti ir keleiviams, turintiems specialiųjų poreikių. Autobusuose įrengti liftai, garsinės sistemos ir ryškūs ekranai, tad kiekvienas keleivis galės oriai planuoti savo keli...
-
Megadieniai – nuolaidos ir pramogos „Megoje“!1
Bateliai ir rankinė? Akiniai nuo saulės ir maudymosi kostiumėlis? Kvepalai? Stalo žaidimas? O gal žiedas su deimantu? Kiek žmonių, tiek gali būti skirtingų norų ir pirkinių, todėl kiekvieną gegužę prekybos ir laisvalaikio centras „Mega&ldq...
-
Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija plečia erdves: projektuoja naują pradinukų korpusą su sporto sale15
Stipri Aleksoto plėtra sparčiai augina mokyklų ir darželių paklausą tarp šio mikrorajono gyventojų. Kasmet vis didesnio populiarumo sulaukianti Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija ruošiasi dar didesnei plėtrai. Kauno miesto savivaldybė &...
-
Š. Tarutis: baikime gąsdinti – kaip įtampa veikia išties „karštų“ pasaulio taškų būsto rinkas
Pastaruoju metu net būsto rinkos apžvalgos pradedamos nuo karo grėsmės aspekto, lyg ta grėsmė būtų atsiradusi ką tik ir tapusi neišvengiama. Strateginės komunikacijos, psichologinių operacijų ir kovos su propaganda ekspertai vienbalsiai sako...
-
Seimas lauks Vyriausybės išvados dėl verslų, susijusių su Rusija, šalinimo iš pirkimų
Seimas lauks Vyriausybės išvados dėl parlamentarų pradėtų svarstyti pataisų, kuriomis iš valstybinių viešųjų pirkimų siūloma eliminuoti verslus, kurie tiesiogiai ar netiesiogiai remia agresiją prieš Ukrainą – veik...
-
Vilniaus Konstitucijos prospekte įsikurs Šiaulių bankas4
„Right Bank Development Fund“ plėtojamas verslo centras sostinės Konstitucijos pr. 14A pildosi būsimais nuomininkais. Nors pastato statybas planuojama baigti kitų metų pabaigoje, jau sudarytas pirmasis nuomos sandoris su didžiausiu lietuvi&sc...
-
Dubajuje „Huawei“ pristatė naujus inovatyvius produktus: dėmesys dizainui ir sveikatos stebėjimui
Gegužės 7 dieną Dubajuje vykusiame „Huawei“ inovatyvių produktų pristatymo renginyje bendrovė pristatė naujausius garso, išmaniųjų biurų ir dėvimųjų įrenginių gaminius, įskaitant naujus laikrodžius „Huawei Watch Fit 3&...
-
„Teledueto“ reklama pripažinta efektyviausia prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija
Praėjusių metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ sulaukė pripažinimo – tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija Lietuvoje....