- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Televizijos ekranus išvydo antroji mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklama, kurioje dar vieną dainą pristatė specialiai reklaminei kampanijai suburtas „Teleduetas“. Antrojoje reklamoje grupė dainuoja apie greitą ir pigų „Tele2“ 5G namų internetą.
Rugsėjo 29 d. ekranus išvydo naujasis „Teledueto“ kūrinys – „modern country“ stiliumi atliekama daina, kurioje charizmatiškieji personažai užtikrina, kad „Tele2“ 5G namų internetas yra pigus ir jo viskam pakanka. Grupė įsijautė į žaismingą kaubojų vaidmenį, klipe joja žirgais, atlieka linksmą choreografiją.
„Toliau sparčiai plečiame efektyvų 5G ryšio tinklą, o taip pat užtikriname, kad jis mūsų klientams būtų ne tik itin greitas, bet ir pigus. Būtent gera kaina ir tapo antrosios reklamos „serijos“ akcentu. Duetas primena, jog „Tele2“ 5G internetas yra tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis atliepia kiekvieno kliento poreikius, neištuštindamas piniginės“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Prieš dvi savaites „Tele2“ 5G namų interneto reklamoje nuskambėjęs pirmasis „Teledueto“ kūrinys jau spėjo įstrigti žiūrovų galvose. Tąkart duetas muzikinį klipą primenančioje TV reklamoje „electro rock“ stiliumi apdainavo greitą ir patikimą 5G namų internetą, o klipo siužetas vystėsi namų aplinkoje.
„Teledueto“ personažus kuria žiūrovams atpažįstami profesionalūs aktoriai ir dainininkai, kurie kūrinius atlieka patys.
Duetas primena, jog „Tele2“ 5G internetas yra tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis atliepia kiekvieno kliento poreikius, neištuštindamas piniginės.
„Visi reklaminiuose klipuose skambantys ir dar skambėsiantys kūriniai – inspiruoti pasaulinių tendencijų ir sukurti specialiai „Teleduetui“. Visus juos sieja „Tele2“ 5G namų internetas, tačiau kiekviena daina bus atliekama skirtingu muzikos stiliumi, o veiksmas kaskart vyksta vis kitokioje aplinkoje, atskleisdamas pačias įvairiausias namų interneto naudojimo situacijas“, – atskleidė A. Žilinskaitė.
Operatorius nuolat plečia naujosios kartos 5G tinklą – turi stotis jau 56 savivaldybėse, o „Tele2" 5G ryšys dengia jau 70 proc. Lietuvos populiacijos. Naujos kartos technologija pasižymi dideliu greičiu ir galimybe perduoti dar didesnius duomenų kiekius.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!”, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.
Naujausią reklamą galite išvysti čia.
Naujoji „Tele2“ 5G namų interneto kampanija startuoja ne tik su nauju reklaminiu klipu, bet ir atsinaujinusiu prekės ženklo logotipu, šūkiu „Tele2 5G namų internetas. Greičiau, pigiau ir visaip labiau“ bei specialiu kainų pasiūlymu klientams. Daugiau informacijos apie sąlygas galima sužinoti operatoriaus internetinėje svetainėje ir prekybos vietose.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Megadieniai – nuolaidos ir pramogos „Megoje“!1
Bateliai ir rankinė? Akiniai nuo saulės ir maudymosi kostiumėlis? Kvepalai? Stalo žaidimas? O gal žiedas su deimantu? Kiek žmonių, tiek gali būti skirtingų norų ir pirkinių, todėl kiekvieną gegužę prekybos ir laisvalaikio centras „Mega&ldq...
-
Š. Tarutis: baikime gąsdinti – kaip įtampa veikia išties „karštų“ pasaulio taškų būsto rinkas
Pastaruoju metu net būsto rinkos apžvalgos pradedamos nuo karo grėsmės aspekto, lyg ta grėsmė būtų atsiradusi ką tik ir tapusi neišvengiama. Strateginės komunikacijos, psichologinių operacijų ir kovos su propaganda ekspertai vienbalsiai sako...
-
Seimas lauks Vyriausybės išvados dėl verslų, susijusių su Rusija, šalinimo iš pirkimų
Seimas lauks Vyriausybės išvados dėl parlamentarų pradėtų svarstyti pataisų, kuriomis iš valstybinių viešųjų pirkimų siūloma eliminuoti verslus, kurie tiesiogiai ar netiesiogiai remia agresiją prieš Ukrainą – veik...
-
Vilniaus Konstitucijos prospekte įsikurs Šiaulių bankas4
„Right Bank Development Fund“ plėtojamas verslo centras sostinės Konstitucijos pr. 14A pildosi būsimais nuomininkais. Nors pastato statybas planuojama baigti kitų metų pabaigoje, jau sudarytas pirmasis nuomos sandoris su didžiausiu lietuvi&sc...
-
Dubajuje „Huawei“ pristatė naujus inovatyvius produktus: dėmesys dizainui ir sveikatos stebėjimui
Gegužės 7 dieną Dubajuje vykusiame „Huawei“ inovatyvių produktų pristatymo renginyje bendrovė pristatė naujausius garso, išmaniųjų biurų ir dėvimųjų įrenginių gaminius, įskaitant naujus laikrodžius „Huawei Watch Fit 3&...
-
„Teledueto“ reklama pripažinta efektyviausia prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija
Praėjusių metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ sulaukė pripažinimo – tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija Lietuvoje....
-
„Spalvotas betonas“: iš betono galime pagaminti bet ką1
„Pradėjome nuo grindų liejimo, o dabar iš betono galime padaryti beveik bet ką. Dar nebuvo taip, kad klientui pasakytume negalintys įgyvendinti jo užsakymo“, – sako mažosios bendrijos „Spalvotas betonas“ gamybos vadov...
-
Kauno technikos kolegija – tradiciškai tarp lyderių6
Naujausiame žurnalo „Reitingai“ atliktame nacionaliniame švietimo ir aukštojo mokslo institucijų reitinge Kauno technikos kolegija (KTK) išlieka tarp geriausiųjų Lietuvos kolegijų. ...
-
Aukcione parduos Kauno istorinį pastatą greta Soboro – suma įspūdinga23
Turto bankas trečiadienį pranešė už 1,7 mln. eurų pradinę kainą ketinantis parduoti Kaune, Laisvės alėjoje, esantį administracinį pastatą, kuriame anksčiau buvo įsikūręs policijos komisariatas. ...
-
„Litexpo“ 2022-aisiais patirtą nuostolį pernai keitė 657 tūkst. eurų pelnas
Valstybės valdomo parodų ir kongresų centro „Litexpo“ grynasis pelnas pernai siekė 657 tūkst. eurų, kai 2022 metais centras patyrė 783 tūkst. eurų nuostolį. ...