Šalies keliuose sumažėjo vadinamųjų juodųjų dėmių. Tačiau per pastaruosius ketverius metus tose vietose vis tiek žuvo dvylika žmonių. O ekonominė žala siekia milijonus eurų.
„Bandau irtis. Nežinau, kada būsiu“, – tai dažna šio ryto žinutė. Į spūstis pakliuvo daugybė vairuotojų ir keleivių. Kamščiai susidarė įvairiose miesto vietose.
Lietuvos valstybiniuose keliuose sumažėjo dideliu avaringumu pasižyminčių vadinamųjų „juodųjų dėmių“, šiose vietose per pastaruosius ketverius metus žuvo 12 žmonių, skelbia Transporto kompetencijų agentūra (TKA).
Klaipėdoje ir rajone netikėtai pasirodžius sniegui, nuo kelio slydo ne vienas automobilis. Kai kurie automobiliai nuvažiavo nuo kelio ir virto į griovius.
Keturios Lietuvos ministerijos ir dar septynios institucijos gyventojams davė pažadą – iki 2030 metų žūčių Lietuvos keliuose mažės perpus, o jau 2050 metais avarijose žuvusių išvis nebebus. Kad tuos pažadus įgyvendintų, policija jau kuria naujas patruliavimo strategijas ir žada statyti dar daugiau greičio matuoklių.
Vokiečių reporteriai nufilmavo turbūt pačią stačiausią pasaulyje gatvę. Meksikos sostinės priemiestyje yra gatvelė, kurios statumas, kai kuriose vietose – beveik 45 laipsniai. Toks nuolydis pavojingas ne tik automobiliams, bet ir palei šią gatvę gyvenantiems žmonėms bei jų namams.
Balandžio mėnesio pradžia vairuotojus įpareigojo keisti žiemines padangas į vasarines. Kas nutiks, jei nepasikeitę padangų pateksite į eismo įvykį, ir apie kitas sezonines vairuotojų problemas „Labas vakaras, Lietuva“ rubrikoje „Atsako advokatai“ papasakojo advokatas Edmundas Rusinas.
Ketvirtadienio vidurdienį šiaurinę miesto dalį paralyžiavo spūstys dėl išskirtinės avarijos Herkaus Manto gatvėje. Du automobiliai kliudė du briedžius, vienas žuvo vietoje, kitas – pakeliui į kliniką.