- Asta Dykovienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Iki 2016-ųjų bendrovės "Klaipėdos Smeltė" teritorijoje ketinama pastatyti viaduką per geležinkelį. Tikimasi, kad taip bus išspręsta iš uosto išvažiuojančių sunkvežimių spūsčių problema. Šio tilto bendrovės vadovai esą laukia jau penkerius metus.
Iki 2016-ųjų bendrovės "Klaipėdos Smeltė" teritorijoje ketinama pastatyti viaduką per geležinkelį. Tikimasi, kad taip bus išspręsta iš uosto išvažiuojančių sunkvežimių spūsčių problema. Šio tilto bendrovės vadovai esą laukia jau penkerius metus.
Klaipėdos valstybinės jūrų uosto direkcijos direktorius infrastruktūrai Algirdas Kamarauskas pabrėžė, jog viadukas per geležinkelį "Klaipėdos Smeltėje" buvo numatytas 2011-ųjų pabaigoje patvirtintame šios teritorijos detaliajame plane.
"Kalbame apie bendrovės "Klaipėdos Smeltė" teritorijos, kurią dabar skiria geležinkelis, sujungimą tiltu. Visas automobilių eismas bus pasuktas per šį viaduką", – tikino A.Kamarauskas.
Išilgai Nemuno gatvės driekiasi 201-a geležinkelio atšaka. Anot Uosto direkcijos vadovų, krovinių srautai šiuo keliu yra labai išaugę. Per šį geležinkelį važiuoja visi vagonai, atvykstantys į Birių krovinių terminalą ar "Begą". Jų krovos apimtys pernai labai išaugo, o šiemet jas planuojama didinti iki 8 mln. tonų per metus.
Traukinių judėjimas labai apsunkina išvažiavimą ir įvažiavimą į bendrovės "Klaipėdos Smeltė" teritoriją. Dėl dažnai kursuojančių traukinių nuolat uždaromas eismas, todėl sunkvežimiai priversti laukti uoste arba už jo ribų.
"Šio projekto laukėme penkerius metus. Į uostą atvyksta 170 tūkst. vagonų per metus. Sunkvežimiams, ketinantiems išvažiuoti ir įvažiuoti į teritoriją, tenka laukti keturias valandas ir ilgiau. Tiesiog esame atkirsti nuo pasaulio. Todėl esame labai suinteresuoti šiuo projektu", – neslėpė bendrovės "Klaipėdos Smeltė" generalinis direktorius Rimantas Juška.
Esą šio projekto reikia ne tik "Klaipėdos Smeltei", bet ir Birių krovinių terminalui, taip pat Klaipėdos šaldytuvų terminalui. Pagal detalųjį planą sunkvežimių judėjimas ir krovinių patikra numatoma buvusio "Progreso" teritorijoje. Planuojama įrengti dviejų lygių sankryžą ir muitinės postą, kad viskas būtų vienoje vietoje, o eismo apkrova Nemuno gatvėje būtų kaip įmanoma mažesnė.
Projektą finansuoja Klaipėdos valstybinė jūrų uosto direkcija, tačiau planuojama gauti ir ES paramą. Pradinė projekto kaina siekė beveik 20 mln. litų, arba 5,8 mln. eurų, tačiau po konkurso sumą pavyko sumažinti iki 3,5 mln. eurų be PVM. Sutartis pasirašyta pernai spalį, o darbus planuojama baigti 2016 m. birželį.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Šventėje – kvapai ir nuostaba2
Šeštadienio popietę Žuvies dienos Klaipėdoje renginiai turėjo įsibėgėti. Taip ir buvo, tiesa, kai kuriems jų pakišo koją tam tikros aplinkybės, bet taip gal ir įdomiau. ...
-
Priesaika Tėvynei – jautrus šventės akcentas3
Antrąją, „Žuvies dienų Klaipėdoje“ šventės dieną vyko keli oficialūs, kartu jautrūs renginiai. Vienas jų – jaunųjų karininkų bei šaulių priesaikos ceremonija. ...
-
„Meridianas“ tradiciškai pakėlė bures: šiemet – ypatinga proga
Tradiciškai pažymint vasaros sezono pradžią, Klaipėdos simbolis „Meridianas“ penktadienio vakarą pakėlė bures. Istorinio jūrinio paveldo eksponatas po atviru dangumi savo burėmis Klaipėdą šiemet puoš jau dešim...
-
Pagalba Klaipėdoje apsistojusiems ukrainiečiams tebeteikiama
Prabėgus keleriems metams nuo Rusijos invazijos į Ukrainą, Klaipėdoje apsistojusiems ukrainiečiams vis dar skiriama tiek materialinė parama, tiek sprendžiami apgyvendinimo, vaikų ugdymo ar globos savivaldybei pavaldžiose uostamiesčio įstaigose, svei...
-
Klaipėdoje siūloma branginti automobilių stovėjimą, numatyti nemokamas dvi valandas17
Klaipėdoje siūloma koreguoti automobilių stovėjimo zonų ribas, dėl to dalyje uostamiesčio paslauga brangtų, tačiau kartu ketinama numatyti nemokamas dvi valandas vairuotojams pietų metu. ...
-
Atkurta Šv. Jono bažnyčioje kabojusi istorinė atminimo lenta12
Nors Šv. Jono bažnyčia tebėra tik senųjų klaipėdiečių atmintyje, ketinimai ją atkurti yra realūs. Penktadienį, kai Klaipėda jau buvo pradėjusi vasaros sezono atidarymo šventės linksmybes, į jų gausą įsiliejo šios bažny...
-
V. Sinkevičius: Baltijos jūros tarša milžiniška – 93 proc. teritorijos kenčia nuo eutrofikacijos11
Eurokomisaras Virginijus Sinkevičius sako, kad šiuo metu Baltijos jūra yra itin užteršta ir dėl šios priežasties Lietuva, kartu su kitomis draugiškomis regiono šalimis, turi įgyvendinti „nepatogius, bet ambicingus...
-
Dulkes uostamiesčio gatvėse laistys vandeniu
Nusistovėjus šiltiems ir sausiems orams, atmosferoje padaugėjo kietųjų dalelių. Gyventojai piktinasi, kodėl nedrėkinama gatvių danga, tačiau savivaldybė tikina, kad centrinėse miesto gatvėse laistymo darbai prasidėjo jau prieš porą ...
-
Jūrinės kultūros šaukliams – „Albatrosai“2
Klaipėdos jūrinės kultūros apdovanojimai „Albatrosas“ – simbolinė miesto padėka už reikšmingus metų darbus ir pasiekimus – šiemet įteikti tapytojui Edvardui Malinauskui, jūrų kapitonui Romui Karmazinui, Klaipėd...
-
„Ignitis renewables“ jūros tyrimai naujų horizontų atvers ir mokslui2
Tūkstančiai įveiktų kilometrų Baltijos bangomis, ilgos valandos tyrinėjimų atšiauriomis ir netipiškomis sąlygomis. Planuojamo jūrinio vėjo elektrinių parko pasiregimo darbai pažėrė ne tik nekasdienių iššūkių. Neabej...